Kun je wifi voor 1 dag aanvragen?

Ik heb geen internet voor het hele weekend en mogelijk de hele week vanwege mijn router die kapot is.

Ik kan me herrineren dat ik vroeger bij center parcs in een huisje een kaartje kon kopen met tijdelijke wifi een soort global netwerk. Je kreeg dan een gebruikersnaam en wachtwoord en het was van KPN volgens mij.

Bestaat dit nog of is er een manier waarop je online kan gamen of streamen via je playstation?

Anders vraag ik me buren op de wifi code

Bedankt

een jaar geleden
in: Internet
1.8K
tinus1969
een jaar geleden
Center Parcs biedt speciaal wifi aan, en heeft daar bv kastjes voor opgehangen. Wie zou die kastjes in jouw buurt ophangen?
Ritsuka
een jaar geleden
Wat voor abonnement heb je op je telefoon? Die kun je als hotspot gebruiken.

Antwoorden (1)

Als je Ziggo hebt, kun je met Wifispots ook zonder router wifi gebruiken.
Die kun je zo instellen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifispots
Met KPN Hotspots gaat het zo:
https://www.kpn.com/beleef/blog/wifi-hotspot-instellen-op-smartphone.htm
https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium.htm

Gamen met Playstation via Wifispots is echter niet raadzaam. Zowel de snelheid als de maximale tijd is beperkt waardoor je maar 10 Mb haalt en na een bepaalde tijd weer opnieuw moet verbinden.
.
Is er een betaalde KPN HotSpot bij jou in de buurt? Log dan in op de HotSpot en betaal online, contant of via een abonnement. Een dagkaart (4 apparaten/ gebruikers) kost € 15,-
Dan heb je dus Wifi voor 1 dag.
SimonV
een jaar geleden