Kan ik mijn internet instellingen op mijn tlefoon verwijderen?

Kan ik mijn internet instellingen die ik altijd van T-mobile krijg als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop, ook verwijderen van mijn telefoon? zo kan ik dan toch gewoon nog met WI-FI verbinden met internet, en scheelt mij dat hoge telefoonskosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Instellingen verwijderen heeft niks te maken met telefoonkosten dus je kan het best doen maar het heeft geen nut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is kun je 'mobiele data' en '3G', als jouw telefoon dat ondersteund, uitzetten bij instellingen of telefoon opties. Hiermee schakel je internet via de provider uit en krijg je dus geen kosten voor het gebruik van internet. Wi-Fi werkt nog wel gewoon en is dus gratis!

Antwoord op je vraag:
Je kan je instellingen verwijderen maar bij de meeste telefoons worden die instellingen automatisch weer gevuld door de provider zoals bijvoorbeeld iPhone. Het heeft in principe geen nut. Een oplossing voor internet kosten zou wat ik hierboven heb geschreven kunnen zijn. Succes!