Hoe heet deze website?

Laatst hoorde ik op 100% NL een reclame voor een website die ongeveer hetzelfde doet als vakantieveilingen.nl, maar bij deze website liepen de veilingprijzen af in plaats van op.

Weet iemand hoe deze website heet, kan hem niet meer terugvinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een veiling met dalende prijzen wordt een veiling "bij afslag" genoemd. Jij bedoelt waarschijnlijk http://www.veilingreus.nl/

Een veiling waar de prijzen stijgen heet een veiling "bij opbod" (vakantieveiling.nl).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet degene die ik bedoel, maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het http://www.camping-veilingen.nl/vakantie-veiling.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas ook niet. Ik heb nu 100% NL aanstaan, hopelijk komt die reclame nog een keer voorbij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik denk dat ik in de war ben en het toch veilingreus.nl is. Hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (1)

Prijsvrij.nl ? Is ook zoiets