Kan je bijvoorbeeld je internetgeschiedenis of berichtgeschiedenis van msn ergens aanvragen?

Bijvoorbeeld van Telfort of een andere instelling. Kan mijn vader er zo achter komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zijn natuurlijk wel benieuwd waarom het zo belangrijk is om alles te wissen. ;)

Antwoorden (2)

Je internet provider is verplicht je browsergeschiedenis een jaar te bewaren, maar die mag je niet aanvragen, dus daar kan je vader niet achterkomen, maar dan moet jij wel zelf de geschiedenis van internet en man zelf verwijderen van je pc, anders is het natuurlijk heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je berichtgeschiedenis van MSN opgeslagen wordt op je PC. Dit heb je bij het installeren van het programma aangegeven. Zoek in je huidige instellingen even op of je die optie aan of uit hebt staan.

Je internetgeschiedenis is zeker terug te halen. Gebruik Ctrl + Shift + Del om je geschiedenis te verwijderen.

Providers en andere instellingen zullen nooit informatie over jouw internet- of MSN-gebruik vrijgeven aan je vader.

Als je zorgt dat bovenstaande zaken in orde zijn, zal je vader niets terug kunnen halen,tenzij je vader heel slim is op het gebied van computers. Via allerlei wegen zal er vast informatie terug te halen zijn, maar dan moet je er wel verstand van hebben.