waarom als ik PCM 2011 download duurt het zo lang?

ik heb PCM 2011 op de site gekocht en ben bezig met het downloaden maar ik heb maar 690 MB in 2uur gedownload en volgens verwachting zal dit 10 uur duren maar dan is het alweer 6 ochtends en laat mijn computer niet de hele nacht aan laten a.u.b. help me

Toegevoegd na 1 uur:
de internetverbinding is wel goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Afhankelijk van je internetverbinding zou het downloaden tussen de 30 minuten en 5 uur moeten duren. Als het zo lang duurt zoals jij aangeeft, dan heeft het bedrijf waar je het hebt gekocht zijn zaken niet op orde. De server is dan overbelast, en er zullen veel mensen tegelijk willen downloaden. Als het nu druk is, wil dat helemaal niet zeggen, dat het druk blijft. Misschien gaat het over 1 of 2 uur veel sneller.

Maar ze zullen je toch niet één groot bestand van 4,1 GB sturen? Zoiets is toch opgedeeld? In dat geval kun je de boel onderbreken, en morgen verder gaan met de files die je nog niet hebt. En als je met een downloadmanager aan de gang bent, is het misschien zelfs mogelijk om te onderbreken, en morgen verder te gaan waar je was gebleven.

Als dat allemaal niet zo is, dan is er nog maar één mogelijkheid: morgenochtend om 9 uur beginnen met downloaden, en dan heb je de boel binnen voor je gaat slapen. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt want als het zo door gaat dan komt het nooit voorelkaar

Andere antwoorden (1)

Dat kan aan 2 dingen liggen.
1: je internetverbinding is te traag, en omdat het zo'n groot bestand is duurt het gewoon lang.
2: de server waar je het vanaf download heeft een slechte verbinding, of een beperking waardoor jij niet sneller kunt downloaden.