hoe zet je spelletjes op hotmail?

ik zit op hotmail en m'n vriendinnen zeggen dat je er spelletjes op kan zetten maar we weten niet hoe.
ze denken dat je ze via internet erop moet zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh?
volgens mij is er een misverstand in het spel(letje) :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neenee... je kan er echt op zetten!
maar ik weet nie hoe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken niemand die spelletjes op zijn hotmail heeft... Hotmail is voor e-mails, verder niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ge kunt da wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ge kunt da nie... Leuk accent altijd. En ik weet bijna 100% zeker dat het in MSN is in plaats van Hotmail. En ik denk dat als meer mensen zeggen dat het niet zo is, dat het dan ook wel zo is.
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat inderdaad niet, kan 1 van je vriendinnen niet vertellen hoe ze dat gedaan heeft?

Het beste antwoord

Je kan wel spelletjes delen via hotmail, dat kun je bijvoorbeeld doen op Spelert.nl en dan bij delen op het envelopje klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hotmail is voor het verzenden en ontvangen van e-mails. Je zou wel eventueel een spel naar het e-mail adres van iemand anders kunnen versturen, maar ik neem aan dat dat niet bedoeld wordt.

Wel zou je met je e-mail adres van Hotmail je aan kunnen met Windows Live Messenger en daarin dan de Hotmail adressen van je vriendinnen toevoegen als contactpersonen. Dan kan je wel spelletjes met elkaar spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEE!
spelletjes op hotmail zetten!
OE DOE JE DA?
Spelletjes in Hotmail kan niet, misschien bedoelt ze op MSN;