Yahoo mail had me voorgesteld om de nieuwere, 'snellere' versie te gaan gebruiken. Die blijkt echter trager. Hoe ga ik terug naar de eerdere versie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ga naar 'downloads', bij je documenten, daar staat ie vast in en als je die dan verwijderd, zal hij de volgende keer updaten, misschien dat het dan lukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gedurende een korte periode terugkeren naar een vorige versie van het mailprogramma. Welke mogelijkheden je hebt om terug te keren naar een vorige versie hangen echter af van de versie die je gebruikt.
Als je onlangs werkte met de Klassieke versie van Yahoo Mail kun je naar die klassieke versie terugkeren. Het is dan niet meer mogelijk om terug te gaan naar Yahoo Mail.

Als je naar de meest recente versie van Yahoo Mail wilt overschakelen die je eerder gebruikte, volg dan deze stappen:
1. Meld je aan bij Yahoo Mail als je dat nog niet hebt gedaan.
2. Selecteer linksboven op de pagina Help | Terug naar oorspronkelijke Mail.
3. Vul de korte vragenlijst in over waarom je wilt overstappen.
4. Klik op Doorgaan. Je account wordt dan ingesteld op de vorige versie van het mailprogramma wat je gebruikte.

Om over te stappen op de Klassieke versie van Yahoo Mail hoef je alleen maar op Opties te klikken rechtsboven op de pagina en die versie te selecteren.
Amadea