Hoe zet ik adblocker voor chrome aan?

Ik had eerst adblocker voor chrome, maar deze heb ik een keer uitgezet, en het icoontje is nu weg, hoe krijg ik hem weer aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
9.9K

Het beste antwoord

Als hij nog is geïnstalleerd moet je gaan naar de pagina:

chrome://extensions/

(kopiëren in je URL-balk). Je kan hier ook komen door op de sleutel (menu) te klikken en dan >Extensions.

Heb je hem niet geïnstalleerd, zul je dat eerst weer moeten doen neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in de Settings: chrome://settings/advanced