Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik ook bepaalde fragmenten uit een youtube-filmpje downloaden?

Op youtube staan enkele afleveringen van een tv-serie die door een plaatselijke omroep is uitgezonden. Nu zou ik graag de liedjes die in deze afleveringen te horen zijn, willen downloaden om deze op mijn mp3-speler te zetten. Is dat op een of andere manier mogelijk? Voor zover ik weet zijn ze namelijk nergens anders op internet en / of op cd verkrijgbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het antwoord hierboven is inderdaad een goeie, daarom +1. Er zijn ook sites waarop je gewoon het adres van een youtube filmpje kan invullen, en dan komt er een linkje uit van een bestand (mp3 meestal) dat je kunt downloaden.

Dat bestand kun je vervolgens zelf bewerken en er stukjes uit knippen.

Zie de link voor een voorbeeld van zo'n site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan geef ik de voorkeur aan http://www.youtube-mp3.org/
Een stuk minder reclame op de site.

Andere antwoorden (3)

Zo direct stukjes van de muziek downloaden gaat niet. Je moet eerst het hele stuk muziek downloaden (bijvoorbeeld met mediaconverter.org) en dan met bijvoorbeeld Audacity de liedjes eruit knippen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiervoor bestaand Firefox extensies. Zoek het eens in de FF-store: "Yotube to mp3" of iets dergelijks.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een stukje wilt, dan zul je de gewonloade audio moeten editen met een simpel programma in jou geval: mss. Movie Maker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stukjes uit het youtube fragment halen kan niet, wel het hele fragment downloaden via www.zamzar.com en daarna het in stukjes hakken via bijvoorbeel movie maker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding