welke soort site kan ik maken zodat er veel mensen op mijn site komen kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je maakt een site en kijkt wat je graag met een ander wil delen. Dat kan ook een blog zijn bv. via wordpress.com Dat kost geen drol en je kunt er naar hartelust experimenteren. Je kunt van Wordpress zelfs een eigen site maken zonder een provider of een hostnaam. Je kunt het onder de aandacht van anderen brengen door te netwerken, bv Twitter of LinkedIn. Je kunt jouw volgers uit nodigen om te lezen en feedback te geven. De kunst is om iets te vinden waarin je zelf passie hebt. Draai het niet om door te zoeken naar een onderwerp wat een ander misschien interessant vindt. Dat kan wel eens erg oninteressant voor jou worden waarbij je jouw talenten en passie niet kwijt kunt.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

op dit moment een site waar mensen gratis dingen kunnen krijgen zonder enigszins persoonlijke info in te vullen dat is vaak in trek , en ja zoiets als marktplaats maar ja daar heb je ook veel andere sites van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een website met populaire games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor site bedoel je? het gaat er vooral om wat je wilt bereiken met je site en daar stem je reclame ect op af. als je een site wilt maken om populair te worden zoals youtube ben je verkeerd bezig. Je moet met een goed idee komen en dat zo mooi uitwerken dat het populair wordt. je denkt nu andersom ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De best bekeken en bezochtsite is nog altijd een sexsite.