Weet iemand toevallig hoe ik door alle kanalen kan browsen op youtube ?

Als ik tussen de catagorieen ed. ga kijken dan zie ik echt alleen nederlandse kanalen.
Ik heb al geprobeert een nieuw youtube account te maken waarin ik zet dat ik Amerikaans ben maar nog steeds zie ik ze niet.

Ik hoop dat iemand weet hoe ik toch kan zoeken tussen alle wereldwijde kanalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga naar de YouTube-homepage, kies voor "Bladeren", kies een categorie en je komt vrijwel geen Nederlandse video meer tegen ;)

Toegevoegd na 6 uur:
Met de Nederlandse instellingen kom je, bij een categorie als "Reporters", inderdaad alleen uit bij video's die vanuit ons land op YouTube zijn gezet. Die instellingen kun je veranderen door, onderaan de homepage, de land- en taalinstellingen te wijzigen (zie tweede afbeelding). Zo kun je dus zowel alle video's als de verschillende categorieën, per land bekijken. Op de bovenste afbeelding bijvoorbeeld de Italiaanse inzendingen in de categorie Reporters.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dat doe dan kan ik inderdaad door filmpjes bladeren van over de hele wereld, echter als ik alleen door de kanalen ga bladeren dan kom ik toch weer alleen nederlandse kanalen tegen, met die filmpjes gaat dat inderdaad wel. Ik wil namelijk door de kanalen van reporterd bijvoorbeeld balderen. Dan kom ik hier uit:
http://www.youtube.com/channels?p=3&s=mv&gl=&t=t&g=9
En zie je alleen nederlandse kanalen staan.
Pieter2011
12 jaar geleden
Sorry, ik heb de toevoeging maar even bij de antwoorden gezet, want anders kon ik de afbeeldingen niet kwijt. Hopelijk is dit wat je zoekt... Je kunt dus volgens mij alleen de categorieën per land bekijken, niet voor alle landen door elkaar. (Dan zouden de overzichten waarschijnlijk ook absurd lang worden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik dus echt al 100x naar zitten zoeken, echt hartstikke bedankt!