Waar vind je bij spotnet de juiste inloggegevens?

ik heb sinds kort versie 1.7.4 gedownload bij spotnet.nl
dat is gelukt en ik heb dat icoontje (grijze camera)
nu op mijn bureaublad staan. maar als ik daar op klik dan komt er een menu tervoorschijn van spotnet.
op die menu moet ik mijn Provider en Account gegevens invullen.
maar ik heb de naam van mijn provider wel ingevoerd maar dan staan er nog altijd 2 kadertjes onder dat gaat over POORT en VERBINDING.
weet iemand in eerste instantie hoe ik achter die gegevens kom?
en daarnaast als ik op verbinden druk (et een of ander willekeurig gebruikersnaam en wachtwoord) dat komt er een menu tervoorschijn en daar staat op: 'gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet'
kan iemand mij daar uitleggen HOE ik achter de juiste gebruikersnaam en wachtwoord kom?
en als je je ergens moet registreren daarvoor.
waar moet ik dan zijn om me te registreren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (1)

bij provider moet je de server van je usenet provider opgeven, iets in de trant van news.downloadnet.nl, en bij username en wachtwoord de gegevens die je van je usenet provider hebt gekregen. De poort is 119.