Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Jaren terug heb ik op een spelletjes site een account aangemaakt. Weet niet meer onder welke naam en wachtwoord .

Nu wil ik weer een account aanmaken maar lukt niet omdat er steeds staat.."Email adres is al in gebruik"
Wat kan ik hier aan doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijken of er een wachtwoord/gebruikersnaam vergeten optie bij die site zit. Dan wordt je dat toegemaild.
Zo niet, dan is er geen andere optie om een alternatief emailadres te gebruiken. Heb je die niet, dan even een hotmailaccount o.i.d aanmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vaak staat eronder 'Wachtwoord vergeten?' Als je daar je e-mailadres intypt, dan krijg je als het goed is een email met daarin de inloggegevens. Ook kan je het onder een ander e-mailadres doen, vaak hoef je verder niets te doen met dat adres, maar dat is niet altijd zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klikken op wachtwoord vergeten. En verdere instructies volgen. Of in je mails de activerings mail zoeken en kijken of daar iets in staat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er geen kans is dat je je usernaam +wachtwoord kunt opvragen, kun je overwegen gewoon een tweede email adres te gebruiken, zoek je hier een leuke uit: http://moerstaal.nl/ je mail wordt gewoon doorgestuurd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan vraag je aan een van je familieleden of je hun e-mailadres mag gebruiken om een nieuwe account te maken.
Veel Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Lijk mij niet zo slim om een al bestaand adres te gebruiken. Kan je beter een nieuw hotmail- of gmailaccount aanmaken met een andere naam!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding