Jaren terug heb ik op een spelletjes site een account aangemaakt. Weet niet meer onder welke naam en wachtwoord .

Nu wil ik weer een account aanmaken maar lukt niet omdat er steeds staat.."Email adres is al in gebruik"
Wat kan ik hier aan doen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kijken of er een wachtwoord/gebruikersnaam vergeten optie bij die site zit. Dan wordt je dat toegemaild. Zo niet, dan is er geen andere optie om een alternatief emailadres te gebruiken. Heb je die niet, dan even een hotmailaccount o.i.d aanmaken.

Vaak staat eronder 'Wachtwoord vergeten?' Als je daar je e-mailadres intypt, dan krijg je als het goed is een email met daarin de inloggegevens. Ook kan je het onder een ander e-mailadres doen, vaak hoef je verder niets te doen met dat adres, maar dat is niet altijd zo.

Klikken op wachtwoord vergeten. En verdere instructies volgen. Of in je mails de activerings mail zoeken en kijken of daar iets in staat

Als er geen kans is dat je je usernaam +wachtwoord kunt opvragen, kun je overwegen gewoon een tweede email adres te gebruiken, zoek je hier een leuke uit: http://moerstaal.nl/ je mail wordt gewoon doorgestuurd

Dan vraag je aan een van je familieleden of je hun e-mailadres mag gebruiken om een nieuwe account te maken. Veel Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100