Wie weet en goede, goedkope (gratis?) hosting voor java web-applicaties?

Het liefst eentje waar je zelf veel kunt doen, een database er bij hebt en op Tomcat draait. En dan ook nog (ja, ja, ik wil nogal wat) zo goedkoop mogelijk of nog liever gratis.
En wel met de mogelijkheid er een eigen domein op te hosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

NulEuroHosting heeft een gratis pakket (pakkettype Oranje), met de volgende specs:

- 750 MB schijfruimte
- 10000 MB dataverkeer
- 50 pop mailboxen
- PHP5 MySQL5 Apache Linux ASP
- Virtuele disk toegang via FTP
- Plesk Controlpanel
- Onbeperkt aantal subdomeinen
- E-mail: afwezigheid berichten
- E-mail: email forwarding
- E-mail: IMAP toegang
- Folder security
- Geen support
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondersteunen zij dan ook Java applicaties? Dat kon ik op de website niet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het zelf ook niet terugvinden op de website, maar meende dat ze JSP ondersteunen. Waar het zeker wordt ondersteund is bij http://www.goedkopewebhoster.nl/. Hun LITE-pakket heeft JSP en één MySql-database.

Andere antwoorden (1)

Ik host mijn website op 000webhost.com
is heel handig en het is volledig gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondersteunen zij dan ook java applicaties? Dat kon ik op hun website niet vinden namelijk.