weet er iemand een programma om een site verder mee te bouwen ? (zie beschrijving)

hallo, ik heb vorige week een domeinnaam op internet gekocht met een dienst zodat ik kan gaan bouwen nu heb ik de homepage gemaakt maar nu zegt een vriend van mij, dat je als je nog meer pagina's of andere dingen op je site wilt een programma'tje moet downloaden maar ik heb geen idee welke.

Toegevoegd na 27 minuten:
Ps: ik heb het met het programma hostnet aangemaakt !!!

Toegevoegd na 30 minuten:
ik maak een site voor een voetbalpoule eerst gebruikte ik een webklik site maar nu wil ik het professioneler aanpakken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Details gaarne, hoe heet de dienst waar je je site mee bouwt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hostnet

Het beste antwoord

Kies wordpress! Niet te verwarren met de wordpress blog site. Het is een programma dat bij veel hosts voor je wordt geïnstalleerd, waarna je direct aan de slag kunt! Heel eenvoudig, gratis templates, gratis plugins. Klinkt ingewikkeld maar valt reuze mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zo'n programma heeft een CMS. En dat staat voor Content Management Systeem.

MAAR er zijn duizenden van dit soort systemen verkrijgbaar.

Beter verdiep je je eerst in een paar systemen door het lezen van de documentatie alvorens je er eentje download.

Aanraders zijn:
Wordpress
Silverstripe
Joomla
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het puur gaat om een website voor eigen gebruik, hoef je niet meteen aan een content management systeem volgens mij. Het is maar net wat je met die site wil gaan doen.
Als je iMac-gebruiker bent, is iWeb voor de beginner de ideale tool.
Als je met de PC aan de gang gaat, is FrontPage helemaal het ding.
Er zijn ook wel gratis tools te downloaden, zoek op website design.

Het is sowieso geen slecht idee om wat kennis over HTML op te doen of een website-ontwerpcursus te doen als je er echt serieus mee aan de slag wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ie vriend een plug-in bedoelt, veel CMS'en hebben een aantal tools zelf maar deze kunnen naar eigen inzicht worden uitgebreid met een keur aan plug-ins. Sommige plug-ins zijn voor allerlei CMS-systemen gemaakt.

Toegevoegd na 17 seconden:
ie vriend is jouw vriend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik Joomla, dat is heel makkelijk en je kan meteen beginnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.webs.com
Hier kan je een zeer proffesionele site maken
Tevens kan je ook Jommla of HTML gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt wel 1.000 programma's en online webmakers. maar een echt goede is http://www.joomla.org/. ik ken iemand die een grote site wil maken, bijv. net zo populair als hyves of marktplaats, en ze heeft er al honderden euro's aan besteed. en volgens mij is joomla gratis. de beste html hulp is http://www.leejoo.nl/. dat is ook gratis en zeer proffesional. verder als je wilt beginnen is google sites wel handig. echt iets goeds voor beginners of normale kinderen...

Toegevoegd na 32 seconden:
Bron: http://www.joomla.org/

Toegevoegd na 1 minuut:
Bron: http://www.leejoo.nl/