Heeft iemand idees?

Ik ben net een nieuwe site begonnen maar weet niet wat ik er op moet zetten. De site gaat over alles en ik heb er al recepten nieuws en uitstapjes op staan. Maar nu heb ik geen ideeen meer. Heeft iemand nog lueke ideeen voor op een website dat mensen aanspreeky?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Amateurwebsites gaan meestal over de beheerder. Neem bij het maken hiervan een voorbeeld aan bijvoorbeeld je hyves pagina. Zet wat informatie van jezelf erop. Je kunt ook een soort dagboek bijhouden van leuke of rare dingen die je hebt meegemaakt. Misschien leuke foto's van je vakantie? Of je maakt er een informatieve website van. Leg mensen uit hoe je bijvoorbeeld een band moet plakken, hoe je het beste kunt zappen op televisie, of welke boeken jij echt een aanrader vind of juist niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is altijd leuk om er

-een quote op te zetten waar op je kan stemmen
-een wekelijkse nieuwtjes(wat er nieuw is op de site)
- een nieuws briefje
enz

zet hem op met je nieuwe site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er rodels en weetjes opzetten van sterren of zo dat heeft al veel succes bij meisjes.
Je kan er ook een blog opzetten.
Of als er iets te doen is kan je dat er ook opzetten.
Je kan er ook filmpjes opzetten.
Of interessante gebeurtenissen.
een toplijst van films en muziek misschien.
En vragen waar dat ze op kunnen stemmen bv lekkerste drank.
en je kan zelf ook de vraag die je stelt op je site zetten zodat de bezoekers kunnen antwoorden .