Kan je op Youtube heel je lijst van geziene filmpjes (= geschiedenis) bekijken?

Héél de lijst? Want ik heb een paar maanden geleden een prachtig filmpje gezien, maar ik ben de titel vergeten en ik vind het niet meer.

En Youtube is pas vernieuwd, en ik heb nog niet alles precies gevonden. Ik heb wel geschiedenis gevonden, maar dan geeft die alleen de laatste 82 weer, de rest niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.4K

Het beste antwoord

Je kan inderdaad in je internet geschiedenis kijken.
Als je nog weet waar het filmpje over ging dan kun je die dingen intypen want youtube heeft ook altijd '' labels '' - (zoekwoorden). Als je heel veel filmpjes bekeken hebt op youtube, is het erg lastig om precies die ene te vinden. Als je dat niet hebt, dan moet je youtube intypen. Het is misschien wel veel werk om het filmpje te vinden, maar als je het er voor over hebt dan kan het lukken. Heel misschien kan je nog bij je geschiedenis kijken. Of kijken of je het niet met een ander account hebt bekeken. Alle filmpjes die je '' liked '' hebben trouwens ook een aparte afspeellijst. Als je het filmpje had geliked, dan staat hij dus in die afspeellijst. Om die afspeellijst te zoeken klik je op je kanaal (als je die hebt, zo niet dan werkt het niet.), dan kijk je naar je afspeellijsten en dan staat er: Met beoordeling '' leuk '' . Klik op lijst weergeven en zoek je filmpje op. Ik wens je veel succes, als je niet zo veel op youtube zit, kan het makkelijk zijn te vinden. Als je echt vaak op youtube zit wordt het lastig.

Ik wens je nogmaals veel succes.!

Toegevoegd na 1 minuut:
Liken, ook wel duimpjes omhoog/ thumbs up
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet het niet aangezien ik niet erg veel op Youtube zit, maar een andere oplossing is om in de geschiedenis van je computer te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is dus geen antwoord..
Als je rechts bovenin op je op profiel klikt, staat er als het goed is favorieten, later bekijken, met beoordeling 'Leuk' en ook Geschiedenis.

Het zou kunnen dat die geschiedenis een maximum aantal video's kan onthouden, of het maar voor een bepaalde tijd onthoud, en dus de video's van paar maanden geleden niet meer in de lijst staan.