Zijn de standaardinstellingen van facebook zo dat alleen vrienden je foto's en profiel kunnen zien, of kan iedereen alles zien?

Ik wil liever niet dat zomaar iedereen mijn foto's op facebook kan zien. Moet je dit zelf instellen of staat dit standaard al goed? En hoe zit dat met foto's waar ik op 'getagd' ben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Dit kun je zien onder Instellingen -> Privacy.

Er zijn standaard 3 niveau's:

- Niemand mag iets zien behalve je vrienden
- Je vrienden mogen alles zien, en hun vrienden mogen sommige dingen zien
- Iedereen mag alles zien.

Standaard staat hij volgens mij op de middelste. Verder kun je naast deze 3 mogelijkheden ook zelf uitgebreidere instellingen doen.