Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil voor internet overstappen van planet naar ziggo. wat gebeurt er met mijn mails als na overstappen mails binnen komen op mijn oude emailadres?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
993
SimonV
9 jaar geleden
Als je planet-account opgeheven is, krijgt de verzender van e-mail de melding dat jouw (oude) e-mailadres niet bestaat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet je oude e-mail adres nog niet verwijderen. Je kan als het goed is een filter op je account zetten zodat alle mails automatisch worden doorgestuurd naar je nieuwe mail adres. Of je kan iets instellen waardoor alle mails teruggestuurd worden naar de afzender met het bericht wat je nieuwe mailadres is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is mogelijk om twee verschillende emailaccounts te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou je mailtjes doorlaten sturen naar je nieuwe mailadres. Daarnaast zou ik even contacten met de klantenservice van Planet, hoe lang het duurt voordat het mailaccount wordt opgeheven (meestal 3 maanden uitlopend to 6 maanden). Tot slot zou ik de mailadressen van je oude mail importeren naar je nieuwe mailadres en hen dan een mailtje sturen dat je oude maiadres per direct niet meer beschikbaar is en ze het naar je nieuwe mailadres sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding