Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede site om een kamer te verhuren?

Ik ben dus op zoek naar een tijdelijke huisgenoot PER 1 juli.
In Utrecht moet dat toch wel mogelijk zijn? Weet alleen mijn god niet wat een goede site is, waar ik de meeste reacties kan verwachten.

Wie heeft een website waar hij/zij goede ervaringen mee heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien reageert er wel iemand van GV op dit berichtje.. ben je meteen klaar ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kamernet.nl is een goede en goedkope website waar je kamers op kan aambieden. Veel studenten maken hier gebruik van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er bestaan genoeg websites mbt kamerverhuur, echter niet allemaal even waardevol/betrouwbaar. Vaak moeten adsp. huurders betalen om op je advertentie te kunnen regeageren. Gaat het om een kamer, dan zijn kamernet.nl of kamertje.nl aanraders. Gaat het om huisgenoot, waarmee je je huis wil delen, dan is Marktplaats (niet gratis) een goede (kies wel de correcte rubriek). Wil je niets betalen, dan is tweedehands.net een optie.

Toegevoegd na 7 minuten:
NB als je je advertentie hebt geplaatst, zul je merken dat deze ook op een gegeven moment op "verzamelsites" mbt wonen zal verschijnen (Bijv. jaap.nl)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Utrecht is nog steeds een tekort aan kamers.
Zal dus niet moeilijk zijn iemand te vinden.

Naar wat voor persoon zoek je?
student: ff een paar briefjes op de universiteit ophangen, dan kan je zelf nog kijken ook waar je ze ophangt, zo kan je bepalen of de kans groter is of je biologie of economie studenten krijgt.

Heb je haast. (per 1 juli is snel)
Marktplaats, ik zou er een apart email adres (hotmail, gmail) voor aanmaken, als het een leuke kamer is voor niet al te korte tijd, dan kans op veel reacties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding