Hoe verander je die nieuwe afbeeldingweergave van Google?

Die oude was zo veel fijner...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil ik ook wel weten! De nieuwe weergaven is echt irritant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, liever pagina's dan 1 lange strook plaatjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou zeg. Niemand schijnt het te weten... :[

Het beste antwoord

Het antwoord is eigenlijk: dat kan niet. Google is een webdienst en webdiensten worden op de server ingesteld naar believen van de aanbieder.

Om de oude weergave te gebruiken scroll helemaal naar beneden (of druk op de End-toets) en klik op Naar basisversie overschakelen. Deze keus wordt niet onthouden, dus het moet voor elke zoekopdracht opnieuw.