hoe kan ik het beste veel web bezoekers krijgen op een site binnen een week zonder gebruik te maken van scam en ip ghost etc ..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Als het zo snel moet, kun je gebruik maken van Google Adwords. Het kost wel wat, maar het werkt uitstekend.
rose
14 jaar geleden
Als je dit wilt dan begin maar eens met het investeren in veel (online) advertenties. Afhankelijk wat voor een site je hebt moet je gericht gaan adverteren. Dit zou online kunnen met sites zoals Hyves, Marktplaats en bv systemen als AdWords. Als je dit hebt gedaan en je advertenties staan online dan heb je kans dat je aan het einde van een week enkele bezoekers hebt gehad.

Een andere optie is om op één of andere manier met je site in het landelijke nieuws te komen. Dan heb je over het algemeen direct na (tot een dag erna) een uitzending enorm veel hits.
Maar ja; dan moet het wel een hele unieke site zijn of je moet en bijzondere dienst of product aanbieden. Dus deze kans in klein.

Adverteren en linken blijft de beste oplossing en om juiste en hoge aantallen bezoekers te krijgen is een kwestie van geduld.

Toegevoegd na 1 minuut:
NB: Als je gebruik gaat maken van bv AdWords investeer dan een flink bedrag (dus geen € 50,= maar een honderdje of 5). DAn is de kans het grootst dat je site permanent in gerelateerde websites kom te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast de genoemde opties van het landeljike nieuws halen (voor weinigen weggelegd) of een paar honder euri in Adwords investeren (hm.. Boel geld; moet je redelijk zeker zijn dat je site geld op gaat brengen) zijn er natuurlijk forums & andere websites, zijn er andere methodes die vooral tijd kosten:

- Schrijf een goed artikel over het onderwerp van jouw website, en stuur het aan andere websites die over dat onderwerp gaan. Vraag hun het op te nemen op hun site, met een link naar jouw site
- Vraag bloggers jouw site te reviewen
- Benaders link-farms om jouw site op te nemen
- Probeer om wederzijdse links aan te gaan met andere sites: Benader de webmaster en leg uit waarom jouw site en zin site naar elkaar zouden moeten linken. Leg uit waar de toegevoegde waarde van wederzijdse links is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
normaal gesproken is het idd ondoenlijk om binnen een week heel veel bezoekers te krijgen, ik ga over het algemeen uit van een jaar, dan nog moet je er van uit gan dat je site goed in elkaar zit ( zorg voor een - robots.txt-met alle relevante info en zorg voor goede relevante meta tags) en zorg er voor dat er heel veel sites zijn die jou linken dat is namelijk waar de bots van google naar kijken.
suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn heel veel sites waar je 'bezoekers' kunt kopen, je koopt dan voor bijvoorbeeld 300 dollar een half miljoen bezoekers.

Je moet alleen niet denken dat die bezoekers je site ook gaan bekijken want het zijn allemaal popunders en rotatieprogramma's... Dus het resultaat is beperkt, gaat het je alleen om een hoog bezoekersaantal dan kun je dit doen!

(TIP) Als je een banner op je site zet waarbij je per 1000 views eeen vergoeding krijgt kan je een deel van je investering terugverdienen. Je hebt alleen weer een grote kans dat het affiliate programma je dan blokkeerd omdat je geen kwaliteittraffic aanbrengt.