Ik zoek een mooie website bouwer! ik wil een website maker die de volgende dingen bij kunnen! lees hier onder de extra uitleg!

Ik zoek een website maker waar bij je het volgende allemaal kunt doen!

"waar je een online spel op kunt bouwen"
"waar je JavaScript codes kunt plaatsen"
"waar je html codes kunt plaatsen"
"waar je PHP codes kunt plaatsen"

ik wil zeg maar een site net als http://worldofsoccer.spel.nl/

zo dat iemand echt een online voetbal spel kan spelen!

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgensmij is www.123website.nl zo'n site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ervan uitgaan 1) dat dit niet met een standaard ‘websitebouwer’ kan, maar dat dit soort sites handwerk zijn; 2) dat zo’n project je handenvol geld gaat kosten. Dat tweede gedeelte had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht, maar ik zet het er maar even bij voor de zekerheid.