hoe krijg je bij Marktplaats 100 advertenties te zien op 1 pagina?

standaard zijn dit er 30, ik dacht dat er een optie was: toon 100 resultaten.. maar die optie kan ik de laatste tijd niet meer vinden

2 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Antwoorden (1)

Dat lukt niet meer. Vroeger kon je kiezen uit 20, 30, 50 of 100 advertenties per pagina, maar die optie is in een nieuwe versie van Marktplaats verdwenen.
SimonV
2 jaar geleden
Wilbury
2 jaar geleden
Dat klopt. Ook kun je niet meer bij een bepaalde verkoper je favoriet er uit ,, zeven,, je moet perse alles bekijken. Ook kun je niet meer pagina's overslaan of b. v. van achter naar voor zoeken om te zien of je wat gemist hebt. Marktplaats dwingt je om alles te kijken.