Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een online tool beschikbaar waarmee ik mijn outlook agenda online kan plaatsen onder de voorwaarden die ik noem in de toelichting?

* alle bezette tijden (ingeplande afspraken) zijn zichtbaar;
* de kleur van de categorie van een afspraak dient zichtbaar te zijn;
* andere personen mogen nieuwe afspraken inplannen in mijn agenda;
* de titel van de afspraak,locatie en andere gegevens mogen niet zichtbaar zijn voor deze 'derde' personen;
* door mij ingeplande afspraken mogen niet door derden verplaatst, gewijzigd of verwijderd te worden.

Ik heb al gezocht en gekeken naar Google agenda (werkt op zich prima, maar de kleuren van de 'afspraak-categorie' komt er niet bij).

Ik heb tien bonuspunten liggen voor de eerste die mij *de* oplossing geeft :-)

Toegevoegd na 23 minuten:
Oja, het betreft mijn privé agenda, dus ik maak geen gebruik van exchange servers etc.

Dus puur een tool waarmee ik rechtstreeks online kan publiceren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan wel met google calendar. In de bron staat hoe je events kan color coden. (Weliswaar in het engels.)

Ik betwijfel of er een betaalbare oplossing is voor outlook. Onbetaalbare zijn er genoeg in elk geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In jouw link zit geen uitleg om via outlook een afspraak een kleur te geven en dat deze kleur dan via synchronisatie met Google kalender een kleur krijgt op de online agenda, dat i wel de bedoeling :-)

Andere antwoorden (2)

Met Microsoft Exchange Server is dit mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Outlook_Web_Access

Toegevoegd na 33 seconden:
"Met OWA kun je gebruik maken van e-mail, kalenders, contacten, taken, notities en andere toepassingen van een Exchange Server mailbox wanneer je op een locatie bent waar je niet beschikt over Microsoft Outlook, maar wel een internetverbinding hebt, bijvoorbeeld in een internetcafé. Het belangrijkste verschil met Microsoft Outlook is dat die je ook laat werken met e-mail, kalenders enz. als je geen internetverbinding hebt."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kan ik niet zoveel mee met deze informatie. Heb je mijn vraag wel begrepen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, je hebt later iets toegevoegd idd...
Je kunt vanuit outlook je agenda online publiceren, heb je dat al eens geprobeerd?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding