We hebben verplicht digitale tv. Sindsdien kan ik mijn tv-toestellen boven niet meer gebruiken.Hoe moet ik dit mogelijk maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

U heeft voor de tv toestellen boven ook een decoder en kaart nodig. U kunt per abonnement 3 kaarten bestellen, zonder dat u hier een extra abonnement voor hoeft af te sluiten.

Voor de huur van de extra decoders en de kaarten moet u wel betalen. Hoeveel dit is, is afhankelijk van uw aanbieder.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Misschien is Digitenne van KPN een oplossing.
Krijg je bij een abonnement het tweede kastje gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Digitenne is al genoemd. Mede daardor zeg ik dat CanalDigital een optie zou kunnen zijn,want die geven de mogelijkheid,om bij elk (betaalde) pakket een prima uitbreiding voor - ik meen plusminus 1 Euro p/m extra- in nóg 2 kamers een Tv toestel van digitale TV te laten genieten.
Voorbeeldje: U neemt bijv. het goedkoopste pakket á 9.95 per/m + 1 euro+ 1 euro...U bent dan 11,95 kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft niet aan welke provider je hebt, en volgens mij is er in Nederland nog niet 1 die volledig digitaal gegaan is.
Ziggo bijvoorbeeld, geeft naast het digitale signaal altijd nog het analoge signaal door. Wel minder kanalen, maar toch nog voldoende om op je andere toestellen te zetten.