hoe kan ik powerpoint 2007 proef 60 dagen downloaden??

proef download van powerpoint 2007 war kan ik het vinden

Toegevoegd na 13 minuten:
weet iemand een site voor dit of wat je op google intikt ik probeer alles maar nix lukt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

je kan ook 60 dagen office 2010 gebruiken

http://office.microsoft.com/nl-nl/try/?WT%2Emc%5Fid=ODC%5FnlNL%5FOffice%5FTry
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet specifiek Powerpoint nodig hebt, maar wel een programma om een presentatie mee te maken (of mee te kunnen openen) dan is OpenOffice.org een goede en (gratis !) keuze.

OpenOffice.org is een volwaardige vervanger van Microsoft Office. Dit pakket kan de bekende Office-formaten (zoals .ppt en .pptx van Microsoft Powerpoint) inlezen en ook weer naar deze formaten exporteren.

Dus als je niet specifiek Powerpoint nodig hebt, dan zou ik OpenOffice.org downloaden en installeren. Dan heb je ook direct vervangers voor Microsoft Word, Excel en Access erbij. Daarmee kun je alle bekende office-bestandsformaten openen en verder bewerken.