ik kan geen youtube account aanmaken. omdat ik te jong ben?

hallo, ik ben 14 en wil een nieuwe youtube account aanmaken maar nu kan dat niet omdat er staat dat ik te jong ben. maar ik heb nog een account waar ik 14 op ben en daarmee is niets aan de hand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg dan gewoon dat je 18 bent

Antwoorden (3)

Vul in dat je 18 bent: probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet gewoon zeggen dat je 18 bent. Dat heb ik ook gedaan en ik heb geen problemen.

Toegevoegd na 1 dag:
Youtube is een voor een groot deel een kindvriendelijke site. Je bent echt niet de enige die zijn account op zijn 14e zal maken. Ik maakte er al een op mijn 11e aan (eigenlijk deed mijn broer dat maar goed, hij was ook niet 18).

Met 18+ spellen is het een ander verhaal. Dat is fout :|

Toegevoegd na 1 dag:
Maar er zijn vast en zeker bepaalde redenen dat je 18 moet zijn voor een account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bn 12 maar bij mij lukte het gewoon dus hij zou het moeten doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan wel je echte leeftijd ingevuld? Want normaal gesproken doet hij het dus níet als je 12 bent. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik en hij deed het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof er niks van. Maar, als jij het zegt, dan zal het wel zo zijn... :)