Hoe heet het als je een oud topic in een forum een "boost" omhoog wilt geven? Zodat een topic meer actueel is.

1 woord. Iets met boink of floep ofzoiets.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ligt eraan hoe je het bedoelt, je hebt 2 soorten 1. is een redelijk nieuw topic, nog geen 2 weken oud, maar waar nog niet op gereageerd is, vaak brengt de starter van het topic het weer omhoog..Dit heet een bump 2. het is een erg oud topic, vaak een maand of 3 oud en is ook op gereageerd. Maar soms wil de starter van het topic een uitgebreider antwoord, of geeft een 'reageerder' een uitgebreider antwoord... Dit heet een necro-bump, omdat het topic eigenlijk al dood is als de starter van het topic (necro-)bumpt is het vaak irritant. Maar als de 'reageerder'(necro-)bumpt is het vaak gewoon een antwoord..

Inderdaad, een 'schopje' wordt vaak gebruikt maar ook de engelse variant *kick* zie ik vaak voorbij komen.

Bump of Bump up

"Bump" zie ik vaak wel eens voorbij komen.

ze zeggen inderdaad meestal bump, en dit staat voor bring up my post

Ha, die HoeftenKikke; Niet veel gebruikt waarschijnlijk, maar ik heb het ooit ergens 'draadjesarcheologie' zien noemen en dat vond ik eigenlijk wel heel mooi. En ook maar één woord....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100