Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet hoe het komt dat mijn msn steeds op beschikbaar spring bij openen van post

nog maar eens dan ,ik heb mijn msn altijd open staan ,en ook al sta hij op afwezig bij de mail open te doen gaat hij op beschikbaar iemand ervaring mee?

12 jaar geleden
in: Internet
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hotmail heeft de mogelijkheid om op msn in te loggen via de webclient. Wanneer je in je hotmail inlogt zul je in de linker column "Messenger" zien staan. Het zou erg goed kunnen dat wanneer je je mail opent, dat deze mail client jou ook gelijk inlogt.

Je kunt dit uitzetten door op 'afmelden bij messenger' te klikken.

Mocht dit niet het geval zijn dan ligt het aan iets anders (duh!), maar op de manier hoe je je probleem hebt omschreven zou dit heel goed het probleem kunnen zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is een vrijwel onoplosbaar probleem. Hopelijk werkt het volgende :

Doe alsof U MSN gaat verwijderen...halverwege komt dan geheid de vraag om te verwijderen of te repareren. U mag kiezen. Meestal is het dan (na repareren) het beste PC opnieuw te starten.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een instelling die je zelf hebt gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
luna400
12 jaar geleden
dat begrijp ik ook maar ik weet alleen niet wat ik heb gedaan
Dan meld je gewoon automatisch je msn aan als je naar hotmail gaat, dat kan je bovenaan ergens zien als je messenger daar gwn afmeld heb je er geen last meer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding