Hoe werkt het saldo toevoegen op paypal?

Ik vroeg me af of , zodra je bijvoorbeeld een ING internet rekening koppelt aan paypal, je meteen kan betalen of dat je eerst saldo moet overmaken van de ING naar de paypal. Het lijkt mij namelijk geen fijn idee dat je meteen toegang heb tot me totale ING saldo als je inlogt met het email-adres en wachtwoord van paypal.

Toegevoegd na 42 seconden:
Ik denk er namelijk over een paypal rekening te openen en wil graag eerst antwoord hebben op deze vraag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Zodra je je rekening koppelt haalt paypal automatisch het bedrag van je rekening. Het is natuurlijk wel zo dat wanneer jij onzorgvuldig met je inloggegevens omgaat iemand anders zo geld kan overschrijven. Maar dat geld voor elke manier op internet waarbij je je gegevens prive wilt houden.
Ik gebruik het al jaren en ik vind het een prima manier van betalen. En naar mijn mening ook heel veilig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga nooit echt onzorgvuldig met dat soort gegevens om, maar ik vindt het toch wel fijn wanneer je zoals bij ING bijvoorbeeld een extra beveiligingsmaatregel heb (die tan code die je per sms krijgt).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee. Maar mocht het een keer gebeuren kun je je wachtwoord wijzigen en paypal om retourgave van het geld vragen. Je hebt namelijk ook altijd aankoopbescherming.
Ik persoonlijk vind het makkelijker om gewoon iets met paypal te betalen zonder dat ik moet kijken of er wel genoeg op staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke dat is duidelijk, bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Allebei bedankt voor jullie antwoorden, het is me nou duidelijk

Andere antwoorden (1)

Je kan ook saldo toevoegen op je paypal rekening zodat ze niet van jouw rekening hoeven af te boeken. Ik doe dat zelf vaak. Als ik dan met paypal wil afrekenen boek ik eerst geld over naar mijn paypal.

Dat doe ik via: https://www.money2.nl/ daar kan ik direct overboeken met ideal naar paypal, dan staat het 3 tellen later op je paypal account. Het enige waar je wel op moet letten is dat je minimaal €25,- moet overboeken, en dat je het niet zo maar terug mag halen. Dan moet je betalen.

Je kan ook gewoon geld overboeken maar dat duurt een paar dagen. Ik heb zelf al een tijd een paypal account, en nooit problemen mee gehad.