hoe kom ik aan onbeperkt internet bij t-mobile?

ik zit te kijken voor een blackberry met onbeperkt internet.
nou hoorde ik bij t mobile dat je altijd onbeperkt hebt.
is dat echt onbeperkt en welk internetabonnement moet ik dan nemen?
is Internetplus onbeperkt internet?
en bij die blackberry zi dan ook blackberry instant email, kan je met die service ook pingen en dat soort dingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

TMobile lijkt inderdaad onbeperkt internet aan te bieden. Bij het maximum van je contract gaat de snelheid omlaag, maar zonder extra kosten kan je dan nog steeds tegen lagere snelheid internetten:

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst_relax_06122010.pdf
U kunt ook kiezen voor de Internet voordeelbundel, het gebruik van internet gaat dan niet uit uw Relax (Sim Only) bundel. De Internet voordeelbundel heeft een
download/upload snelheid van 1 Mbps/384 Kbps, na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Uw verbruik wordt per dag
vastgesteld en naar boven afgerond op 1 MB of een veelvoud daarvan. De minimale duur van de Internet voordeelbundel is gekoppeld aan de duur van de overeenkomst. U
kunt ook kiezen voor een flexibele variant van de Internet voordeelbundel, u betaalt hiervoor altijd € 9,95 per maand. U kunt deze bundel dan altijd aan- en uitzetten, met een
minimale termijn van 1 maand.