Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb problemen met internet explorer. Wie kan me helpen?

Ik open maar de pagina blijft blanco. Hij reageert nergens meer op. Hij werkt alleen zonder invoegtoepassingen. Gebruik de nieuwste internet explore. Net geinstalleerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
818

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Gebruik Chrome of Firefox. Allebei sneller, beter en veiliger dan IE. Maar goed als je echt IE wilt gebruiken: probeer 'm even opnieuw te installeren. Als hij het dan nog niet doet zou ik toch een van de eerste twee genoemde browsers gebruiken. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit me aan bij djwillem. steek geen tijd in IE om het werkend te krijgen.

vraag een vriend Firefox te downloaden en op een usb stick te zetten, installeer die vervolgens op je eigen computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voer de onderstaande "fix" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar extra > internet opties en kies tabblad geavanceerd . Daar staat rechts onder "opnieuw instellen" , gebruik deze knop als je internet exploder niet meer naar behoren werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding