Is er een site waar je een openbare agenda kan maken?

Wij willen namelijk een agenda maken die openbaar is en waarbij je dus niet hoeft in te loggen zodat iedereen er makkelijk kan zien wat de weektaak is voor die week

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Antwoorden (5)

Neem een gratis account bij Google Mail.
Dan heb je meteen ook een agenda.
Stel bij de agenda in: delen met iedereen die de link heeft.
Stuur de link rond.
Voila.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je op die manier misschien ook een discussie voeren met een hele groep mensen??lijkt me een leuke en makkelijke manier van netwerken...
Wij gebruiken met de familie www.iagenda.nl We weten allemaal de gebruikersnaam en het wachtwoord, dus kunnen allemaal inloggen.(zodat we kunnen zien of moeder in verzorgingshuis bezoek krijgt) Ze hebben ook een zakelijke agenda, maaar die zal wel betaald zijn vemoed ik
12 jaar geleden
Volgens kan dat wel met google agenda. Maar iedereen zal altijd moeten inloggen. Want internet is groot en je wilt toch alleen de agendapunten zien van je groep en niet van de gehele wereld. Aan inloggen ontkom je niet.

Als je firefox gebruikt dan. Zijn er wel add-ins die je ingelogd laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Gmail agenda kun je ook instellen dat je een e-mail of SMS je krijgt van een gebeurtenis, eenmalig instellen en klaar
Bronnen:
12 jaar geleden
Als alternatief voor de agenda van Google kun je ook kiezen voor Keep & Share. Bekijk de lijst met mogelijkheden van die website maar eens.

Ook deze dienst is gratis te gebruiken. Je kunt de agenda delen en deze ook in een eigen website opnemen.