Wat houdt 10MB internet op je mobiel, van Simpel voor €2,50 per maand, in?

Ik wil graag elke dag op twitter kunnen via mijn mobiel. Maar is 10MB internet dan genoeg? En wat houdt dat eigenlijk in?

Toegevoegd na 4 minuten:
Kan ik ook meer dingen doen zoals op hyves op hotmail?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dit betekent dat je elke maand 10MB internet hebt. Dus 10 MB aan data kan verzenden en ontvangen. Dit lijkt me voor twitter meer dan genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dat je per maand maximaal 10MB mag verbuiken.

Let er wel op dat zodra je buiten je bundel zit, je €2,50 per MB extra betaald.

Je kan zo zonder dat je het in de gaten hebt een paar tientjes hoger zitten met je kosten. Dus betaal liever iets meer dan iets minder.

Overigens is Simpel dus totaal niets voor jongeren die wel eens het internet op willen. 10,20 of 30 mb voor € 2,50, €5 of € 7,50 euro is belachelijk vind ik.

Of je moet gelijk 10 euro betalen voor 500MB als je geen risico's wilt lopen.

Dan zou ik toch voor Ben gaan die tenminste onbeperkt internet aanbiedt en je dus weet welke kosten je hebt.