Kan ik Facebook programma zo maar deleten?

Ik heb ontdekt (doordat het bij het afsluiten van de laptop dat programma moeilijk afsluit - je weet wel, zo'n apart schermpje - maar het lukt wel) dat Facebook op mijn computer is geinstalleerd. Ik heb daar nooit om gevraagd. Via het configuratiescherm> software kan ik het niet verwijderen, want het programma komt niet in de lijst voor. Bij een zoekopdracht vind ik het onder Program files/common files/LogiShrd/.... en onder ..../wanadoo/... (ik gebruik geen wanadoo). Ik vraag me af of ik dat zo maar kan deleten, want ik heb geen uninstall tool. Volgens mij riekt het nogal naar spyware of zoiets. Of is dat onzin?
Dank alvast voor jullie antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Lees dit eens:
http://computertotaal.nl/article/21397/facebook-account-permanent-verwijderen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Facebook is geen programma maar een onderdeel van internet dus de melding die je krijgt is raar
maar vraag is wat is de precieze melding ?
misschien kan je screenshot zetten ?
capthavoc
12 jaar geleden
Ik denk dat je er goed aan zou doen om even een virusscan te laten draaien. Want facebook wordt niet geinstalleerd.