Weet degene van wie je de Facebook pagina bekijkt,dat je die pagina hebt bekekeb

Ik heb laatst heel vaak op de facebookpagina van iemand anders gekeken. En dan vooral naar de foto. Maar nu als ik kijk staat de foto er niet meer. Maar staat wegens het overmatig bewonderen van mijn foto is deze tijdelijk niet beschikbaar. Dus nu kan ik geen foto meer zien. Weet diegene nu dat ik heel vaak naar die foto gekeken heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Née. Niemand kan zien op Facebook dat je zijn pagina heb bezogd. Geen zorgen
Kimath
12 jaar geleden
haha, ben je iemand aan het stalken?
Volgende keer als je een mooie foto ziet, kun je deze opslaan op je harde schijf. Dan kun je zonder problemen constant de foto bewonderen ;)

Antwoorden (2)

Nee,op Facebook is het niet mogelijk om te zien wie er op je pagina is geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat 'wegens overmatig bewonderen van mijn foto is deze tijdelijk niet beschikbaar' is een plaatje die bekend staat. Ik heb dit zelf namelijk ooit gedaan en toen kreeg ik zulke reacties ook van mensen. Ik vond het wel grappig, het is dus totaal niets en je kan er niet achter komen wie er allemaal je foto heeft bewondert (helaas)! :)