wat is mijn ip adres?

Of beter gesteld: hoe kom ik erachter wat mijn IP adres is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Zie bron.

Of ga naar Start, Klik op Run, Typ CMD en daarna typ ipconfig en dan krijg je een lijst met ip-adressen voor jouw computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het ligt eraan of je het IPadres wilt waarmee je vanaf buiten je netwerk bekend bent (externe IP, die je provider aan je geeft) of je interne IP die je kan jouw router/modem krijgt binnen jouw netwerk.

Op www.watismijnip.nl kan je jouw externe IP zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ip-adres kunt U vinden door het volgende uit te voeren.
Start>>Uitvoeren (hier in typen) cmd

U komt dan in de promptbox (Zwart)
typ nu het volgende in :

ipconfig

gevolgd door drukken op Enter.

IK vermoed,dat U het adres weten wilt,wat staat bij "Standaard Gateway" Dát is het adres,wat men dient in te vullen,om IN het Menu te komen van bijvoorbeeld de router.
Vul in de browser NOOIT Http of iets dergelijk in.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar www.whatismyip.com