waarom heeft nederland vevo geblokkeerd?

Het lijkt alsof Nederland weer een beetje bij beetje op China gaat lijken of heb ik het fout? Want ik vindt dat we gewoon op alles mogen op het internet

En ik bedoel de website

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat VEVO geblokkeerd is.

Antwoorden (2)

nederland heeft vevo niet geblokkeerd maar andersom.
vevo heeft nederland geblokkeerd.

Toegevoegd na 50 seconden:
soms willen bedrijven of andere groepen niet dat een land buiten een bepaald land de pagina of iets anders kan bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom eigenlijk want op de site staat er dat ze het juist willen uitbreiden :s vevo is gek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom dat gebeurt weet ik niet,
misschien dat ze niet de juiste rechten hebben om muziek op hun website te plaatsen in nederland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is het inderdaad. Het heeft gewoon met rechten te maken
Vorige spreker heeft gelijk. Maar er zijn programma's waarmee je kunt doen alsof je vanuit de VS of UK komt. En dan werkt vevo wel. Kijk bij www.tunnelbear.com (500MB per maand gratis; gaat wel snel op want alles gaat dan via de UK of VS) of bij www.expatshield.com