Als ik in google op mijn site klik, wordt ik ineens automatisch doorgelinkt naar een andere site. Weet iemand hoe dit komt?

Toegevoegd na 3 minuten:
@ mijn naamgenoot Jelle het is alleen maar in google... Het is echt heel vaag. In mijn .htaccess bestand staat alleen maar wat over mijn 404 fout pagina...

Toegevoegd na 3 minuten:
@ mijn naamgenoot Jelle het is alleen maar in google... Het is echt heel vaag. In mijn .htaccess bestand staat alleen maar wat over mijn 404 fout pagina...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even getest http://www.voetballl.nl nam ik aan. En ik kom op een yt filmpje van huwelijk prince william en kate met een chinese naam er boven.
Cryofiel
12 jaar geleden
Hmm, ik word doorgeleid naar pokerstrategy.com . En als ik het nog eens probeer krijg ik ook dat filmpje. En dan weer pokerstrategy.com . En dan weer een ander filmpje. Site gehackt? Als ik op bovenstaande link van MrTomaat klik, word ik dus doorgeleid. Maar als ik zelf het URL intyp, gebeurt er niets. Ik zie in de broncode het volgende staan: Is die code van jou? Zo nee, doet die code iets raars?
rose
12 jaar geleden
Da's een feyenoord site. Wellicht is het scriptje geplant door een rivaal?

Antwoorden (2)

Is het alleen in google? Of bij alle manieren van je site benaderen?

Wellicht is je site gehacked?
Kijk eens of er op je server een .htaccess bestand staat oid.

Toegevoegd na 13 minuten:
Als het de genoemde link is, dan is je site gehacked. Kijk of er ergens een pre-append isq neergezet in je code, zoek naar refresh() of reload() etc.

Als je de site compleet hebt in een backup, zou ik de site wissen en opnieuw neerzetten. En daarna kijken hoe het kan dat er gehacked is.

Kijk ook in je apache logs voor acces, errors & rewrites

Toegevoegd na 17 minuten:
is dit van jou:

in de header?

view-source:http://www.voetballl.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat er precies gebeurt is mij niet helemaal duidelijk, maar hij kijkt of de referrer overeenkomt met wat hij verwacht, en als dat niet het geval is linkt hij door. En blijkbaar gaat dat mis als je dan van een andere verwijzende site komt (tja).

Van Live Header:

—————————————————————————————
http://shoutbox.widget.me/track.pl?via=

GET /track.pl?via= HTTP/1.1
Host: shoutbox.widget.me
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0.1) Gecko/20100101 Firefox/4.0.1
Accept: text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8
Accept-Language: nl,en-us;q=0.7,en;q=0.3
Accept-Encoding: gzip, deflate
Accept-Charset: ISO-8859-1,utf-8;q=0.7,*;q=0.7
Keep-Alive: 115
Connection: keep-alive
Referer: http://www.voetballl.nl/

HTTP/1.1 301 Moved permanently
Date: Tue, 24 May 2011 15:17:53 GMT
Server: Apache
Location: http://www.youtube.com/watch?v=ZCdUhTfCDY4
Content-Length: 0
Keep-Alive: timeout=1, max=100
Connection: Keep-Alive
Content-Type: text/x-perl
—————————————————————————————

Van de shoutbox:

pushReferrer=document.referrer;
if (pushReferrer.match(/dz-streaming/)) {
top.location.href="http://www.youtube.com/watch?v=I5mD9_qkxBQ";
}
rose
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Dan zie ik alleen die pokerstrategy.com nog niet terug.
rose
12 jaar geleden
Dat zou random kunnen wisselen...