Hoe kan je een filmpje maken met bewerking?

Ik bedoel daarmee hoe je een filmpje kan maken en dan bijvoorbeeld dat het zwart-wit is of dat je opeens heel dik bent.
Z'n programma of wat anders zoek ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Windows Movie Maker kom je een heel eind mee. En er zijn nog vele andere filmbewerkingsprogramma's, zoals Cyberlink Powerdirector en Adobe Premiere. Maar die vereisen wel wat oefening (maar daar kun je uiteindelijk wel 100x meer mee natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Picasa is een handig programma voor beginners helpt je een eind als dat niet lukt ga naar youtube en zoek het trefwoord bewerkprogramma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iMovie. Geweldig pakket, alleen voor de iMac vrees ik.