Is het mogelijk de uitzending van de dodenherdenking via internet te bekijken?

Ik ben niet thuis/bij een televisie vanavond maar zou wel de dodenherdenking willen volgen. Ik heb een laptop met mobiel internet bij me, dus het internet op is geen probleem. Een live-stream vanaf de plaats van de herdenking zou ook al mooi zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dit niet in openbare plekken doen, aangezien dit altijd enigzins vertraagd is, en je laptop dus niet echt stil is om precies 8 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook de radio aanzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor de reacties. Via nos.nl heb ik de link gevonden die prima te volgen was.

Antwoorden (3)

De landelijke omroepen hebben geen livestream.
Maar de regionale omroepen wel.
Bij de onderstaande omroep kun je live meekijken vanavond:
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor de reacties. Via nos.nl heb ik de link gevonden die prima te volgen was.
Over Journaal 24

Op Journaal 24 verzorgt de NOS 24 uur per dag het laatste nieuws. De basis van het kanaal is het NOS Journaal, waarvan u de laatste aflevering op elk gewenst moment kunt bekijken. Daarnaast zijn belangrijke nieuwsgebeurtenissen er live te volgen. Journaal 24 is te bekijken via internet of gewoon op uw televisie.

http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 minuten:
Via deze link komt U op de pagina ,waar zelf d.m.v een keus te maken..de Dodenherdenking vanavond te volgen op Internet.

http://nederland24.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed dat de NOS wel een live stream heeft van de dodenherdenking.
(Vorig jaar tenminste wel).

Dus vanavond gewoon even naar http://www.nos.nl

Toegevoegd na 9 uur:
Ja de nos heeft het live.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor de reacties. Via nos.nl heb ik de link gevonden die prima te volgen was.