Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goede site, met alle mogelijke master-aansluitingen per bachelorstudie?

Ik ben op zoek naar een site, waar je bijvoorbeeld bachelor 'Scheikunde' en evt. bij welke universiteit behaald, aanklikt, en vervolgens een lijst met alle mogelijke masters aan nederlanse universiteiten krijgt met toelatingseisen.

Ik ben bezig met mijn bachelor. Ik wil graag weten, welke masters allemaal voor mij beschikbaar zijn, het liefste inclusief het gegeven of er strenge toelatingseisen zijn, of juist geen toelatingseisen bij die bepaalde bachelor.
Als ik op studiekeuze123.nl kijk, moet aangeven aan welke uni ik de bachelor heb behaald (of ga behalen), maar als ik dat doe, dan staat er complete onzin. Ook staan er alleen masters van diezelfde universiteit. Dat is dus fout, en ik heb er niets aan. Ook per universiteit kijken is niet handig, want veel uni's hebben geen functie dat je via je bachelor kan kijken wat de mogelijke masters zijn.
Ook 'universitairemasters.nl' is wat mij betreft best nutteloos.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
472

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een site weet ik niet, wel is er een goed boek dat ik gratis heb gehad op de jaarbeurs utrecht. Het heet Nobiles Mastergids. Misschien ook wel te downloaden van de website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding