waar kan ik een gratis online strategiespel op internet vinden?

ik zoek zo'n gratis strategiespel waar je je kan inloggen op het internet

ik wil er zo veel mogelijk weten zodat ik er allemaal naar kan kijken weten jullie er wat?

Toegevoegd na 23 uur:
maar voeg geen spel toe die er al tussen staat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je de onderstaande link bekijkt dan zie je een ruime selectie aan gratis te spelen "multi player online real time strategy" (MMORTS) games. Die kun je uitproberen en met elkaar vergelijken.

Veel plezier ermee !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

gameforge heeft er behoorlijk wat gemaakt.

zelf vond ik ogame en ikariam de beste maar er staan er nog wel meer tussen

http://nl.gameforge.com/browser-games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Travian.nl is erg leuk! Gratis en niet heel moeilijk.

"Travian is een van oorsprong Duitse browser-gebaseerde massive multiplayer online game (MMOG), ontwikkeld door Travian Games GmbH in Duitsland, dat gespeeld wordt via een webbrowser. Als speler neemt men de leiding van een klein dorp op zich met de bedoeling om dit door middel van het produceren van goederen, handelen, het voeren van oorlog en het sluiten van allianties tot een machtig imperium te laten uitgroeien. Travian is de naam van de wereld waarin deze ontwikkelingen zich afspelen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mytholia is denk ik ook wel een leuk spel voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minecraft vind ik heel leuk en runescape en darkorbit ik vind minecraft echt heel leuk filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=wnMN_-X_bzE