Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niet meer mailen in hotmail. Als ik wil antwoorden of een nieuwe mail wil maken, sluit hij de tabblad.. Wat moet ik doen??

Ik kan wel in mijn hotmail komen en emails lezen, maar zodra ik wil antwoorden of een nieuwe mail wil maken, sluit hij de boel af en staat er. Door problemen op deze webpagina is deze pagina afgesloten en opnieuw geopend door Internet (en dan kom ik weer in mijn inbox terrecht). Wat moet ik doen zodat ik weer kan mailen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
811
Kimath
13 jaar geleden
Welke internetbrowser gebruik je?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit probleem herken ik. Ongeveer een half jaar geleden had ik dit en heb toen een Desktopversie gedownload,welke nu op mijn PC staat ( op het bureaublad) Hiermee zult U dergelijke dialoog teksten niet meer lezen in Uw browser,want U leest,mailt,bewerkt of verstuurt met Windows Live Mail vanaf Uw eigen PC. ideaal trouwens,want als ik mijn hotmail wilde lezen,opende ik destijds altijd MSN...met als gevolg,dat ik meteen werd gevraagd om te gaan chatten. Dát is nu verleden tijd.

http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding