Waarom kan mijn site niet gevonden op urlpulse.nl?

Mijn site is namelijk ook nog geen maand online, ligt het misschien daaraan?

Heeft iemand een soortgelijke site voor mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Natuurlijk is het mogelijk dat je site honderden bezoekers per dag trekt, maar dat je nog te kort in de lucht bent, om al vermeld te worden op die site.

Maar waarschijnlijker is, dat je site gewoon te klein is, dus te weinig bezoekers heeft. Ik heb dat even getest met o.a. een klein forum met zo'n 30 bezoekers per maand, en een prive links site (met een normaal internetadres) die ik pakweg 5 keer per maand bezoek.

Beide sites geven deze boodschap:
"Onze excuses, wij hebben geen gegevens over deze website"

Ik denk dat het te maken heeft met allerlei andere gegevens die de site weergeeft. Als een willekeurige site met oude foto's van een stad, waar maandelijks minder dan 300 bezoekers komen, een waarde heeft van 324 Euro, dan kun je wel nagaan dat het een beetje onzin wordt, om een site met minder dan 3 bezoekers per maand een waarde te geven van 7 Eurocent. Zoiets tast de geloofwaardigheid van urlpulse aan.

Er zit dus ergens een grens, en wat die grens precies is weet ik ook niet. Er zijn enorme lappen tekst op de site te lezen over privacy, maar nergens staat wanneer je precies wel en niet vermeld wordt.

Neem even contact op: het contact emailadres staat duidelijk vermeld. Succes!