Onderaan Hotmail bericht automatisch mijn eigen "groet" regel, kan dit?

Zoals;
"Met vriendelijke groeten,
MarijnSnor
www.goeievraag.nl"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, dat kan.
Ga naar de startpagina van Hotmail ( dus de eerste pagina wanneer je ingelogd bent ) en ga naar opties. Kies voor de optie Persoonlijke e-mailafsluiting en tik daar je afsluiter in!

Toegevoegd na 1 minuut:
Na opties moet je natuurlijk nog wel even klikken op opties voor hotmail.. en dan naar persoonlijke e-mailafsluiting.