Als je het hebt over andermans account, kun je dat niet zomaar zien zonder het aan de eigenaar van dat account te vragen.

Het enige dat je zou kunnen proberen is: zoeken op het emailadres. Er zijn zoekmachines (zoals de Wayback Machine, of diverse Internet-archieven) die sites van lang geleden bewaren. Daarmee kun je zien hoe een site er bijvoorbeeld in 2002 uitzag.

Dus: zoek op het emailadres, en ga dan met zo'n archiefsite na hoe lang geleden dat adres voor het eerst op die pagina verscheen. Dat geeft een minimale leeftijd van het account.

Als je het hebt over je eigen account, kun je het bovenstaande natuurlijk ook toepassen. Daarnaast kun je kijken hoe oud het oudste mailtje is dat je nog in dat account hebt bewaard. Heb je je account gebruikt voor de communicatie met bijvoorbeeld een bank, dan kun je kijken hoe oud het oudste bankpapier is waarop dat emailadres wordt vermeld.

Samenvattend: je kunt het niet precies achterhalen, maar met wat geluk en doorzettingsvermogen kun je in de buurt komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is dat nergens te zien.
Het enige dat je kunt zien is of een account al bestaat, niet hoe lang. Dan zou je eventueel een mailtje kunnen sturen en het die persoon zelf vragen. Of die het echter weet... Ik zou niet weten hoe lang mijn account al bestaat, in ieder geval meer dan 5 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij hotmail kan je zien hoe lang je het hebt.
staat ergens in een boven hoek vermeld.
zal bij gmail aook kunnen denk ik.