Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je van een phpBB-forum ergens statistieken bekijken over aantal bezoekers etc.?

Als je niet de eigenaar of beheerder van de website bent.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
917

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helemaal onder aan de hoofdpagina van het forum, kun je het aantal berichten, onderwerpen en leden zien. Een uitgebreidere vorm van de statistieken zit er waarschijnlijk niet standaard bij.

Ik heb op Google wel een aantal mods gezien die dit mogelijk maken, maar daar heb je als "niet beheerder" niet veel aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die paar gegevens staan bij het desbetreffende forum inderdaad ook, maar ik hoopte dat ik ook dingen zou kunnen vinden als in welke perioden er veel of weinig berichten zijn, hoeveel unieke bezoekers er elke dag komen, etc. Maar ik kan me voorstellen dat dat inderdaad niet mogelijk is voor "niet beheerders".

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook een google analytics account nemen en de code ergens in de template zetten (footer is een goede plek).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een leek, heb geen idee wat template en footer zijn. Is dat op een makkelijke manier uit te leggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lastig.... als het goed is heb je een heleboel files geupload. Daar zal ergens een file tussenzitten die iets van footer.php of zo heet. Je template is zegmaar de layout. De footer is het onderste stuk van de pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had overigens even niet door dat je geen beheerder bent. My bad.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding