Bestaat er een programmatje dat die reclames voor youtube fipmpjes tegenhoudt. Of een browser die die onzin blokeert?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef eens een youtube filmpje op met reclame.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die onzin zijn hun inkomsten. Wil je voortaan geld voor Youtube betalen, stem dan tegen de reclame spotjes. Wil je geen geld betalen dan moet je de reclame accepteren. zo simpel is het.

Antwoorden (6)

nee, dat bestaat niet. anders zou youtube enz geen geld meer krijgen voor de reclames die jij dan tegen houdt. ik vind het ook zwaar irritant!
wat je zou kunnen doen is een filmpje downloaden dan heb je het niet, maar dan moet je wel denken aan de moeite!

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zover ik weet bestaat dat ook niet, gelukkig ook maar. Stel je voor dat YouTube (Google) er geen geld meer aan zou verdienen, dan weet ik wel bijna zeker dat het stopt. Nu door die advertentie krijgen ze tenminste nog wat geld binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee gelukkig niet anders zou youtube binnenkort geld moeten vragen dat zou ik in elk geval niet willen
capthavoc
13 jaar geleden
Sinds ik Ad Block Plus gebruik heb ik ze niet meer gezien, maar misschien heb ik gewoon geen video gezien met reclame ervoor kan ook. ABP is als addon te downloaden voor Firefox en vast ook andere browsers. Geef even een yt filmpje op met reclame dan kan ik het controleren. Voor dumpert werkt het iig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij dumpert de pagina vernieuwt (F5) dan krijg je ook de reclame niet meer te zien bij dat filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met adblock plus zie je geen reclamefilmpjes meer vantevoren, maar de "pop-up" in de video blijft wel komen
Een heel handig programmatje is de f5 knop. Gewoon vernieuwen als je een filmpje hebt gestart en er komt geen reclame meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja bij demeeste sites wel. Maar op youtube doet dat het niet bij mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee bij youtube werkt dit niet, al maanden niet meer.
Zoals MRtomaat al zij, Download Adblock Plus. Het is gratis en het is te gebruiken in bijna elke browser.
Als je gewoon dit googled kom je er vanzelf wel: "Adblock plus (Browser die jij gebruikt)"